Reviews van deze auteur (30402)

Een slechte service en onvoldoende communicatie

Review over Nefkens

Ik kwam met de lease auto voor een 3008, 2 jaar oud. Het begon met een uitstekende haalservice omdat het ivm. een navigatieupdate wat langer zou duren dan een uurtje en zonde om op te wachten.
Die middag kreeg ik het telefoontje dat er een kleine lekkage van olie was gevonden en dat het in verband met een onderdeel in de loop van vrijdagochtend klaar zou zijn. Vrijdagmiddag was het niet verholpen en kreeg ik vervangend vervoer voor het weekend, want maandag zou het gereed zijn.
Vanaf toen ging het mis. Ik moest zelf contact opnemen toen het telkens weer langer duurde en het onderdeel was nog niet binnen. Inmiddels duurt het al 3! weken en moet ik zelf informeren als ik iets te weten wil komen. Vorige week kreeg ik nog de opmerking dat het voor hen ook niet fijn is dat het vervangend vervoer uitgeleend is aan mij. Heel slecht gevoel voor klantenservice!
Zojuist vernomen dat de distributieset vervangen moet worden en dat die nog in backorder staat. Oftewel niet binnen. Waarschijnlijk wordt het volgende week, tenzij het langer duurt.
Wat een onproffesionele service-organisatie van Peugeot als ze dit soort dingen niet op orde hebben.

Sterke punten
Het begon best goed, maar dan......

Zwakke punten
-communicatie
-servicelevel
-onderdelen niet op voorraad
-klantgerichtheid
-oplossend vermogen

reacties: